انجمن عکاسان ایران با همکاری انجمن‫های تخصصی عکاسی، در سومین دوره ده روز با عکاسان، با هدف بالا بردن سطح هنری، علمی و […]" />

برنامه کارگاه های آموزشی ده روز با عکاسان

۱۹,دی ۱۳۹۳ بدون دیـدگــاه اخبار . اخبار کلوپ

picu-10rooz1

 

 

انجمن عکاسان ایران با همکاری انجمن‫های تخصصی عکاسی، در سومین دوره ده روز با عکاسان، با هدف بالا بردن سطح هنری، علمی و فرهنگی عکاسی ایران از طریق ایجاد گسترش زمینه‫های آموزشی و پژوهشی، کارگاه‫های تخصصی عکاسی را از تاریخ ۲۲ تا ۳۰ دیماه ۱۳۹۳ برگزار می‫نماید.

 

برنامه کارگاه‫های آموزشی تخصصی عکاسی

دوشنبه ۲۲/۱۰/۹۳ روز انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ از ایده تا اجرا در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی (محمد کرور)

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ عکاسی تخصصی از مواد غذایی (شهرام ابراهیمی جعفری)

جمعه ۲۶/۱۰/۹۳ روز انجمن عکاسان میراث فرهنگی

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ نورپردازی استودیویی (سعید دستوری)

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ عکاسی معماری (دکتر سیمون آیوازیان و صادق میری)

شنبه ۲۷/۱۰/۹۳ روز انجمن عکاسان خانه نئاتر ایران

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ عکاسی مستند (محمد غفوری)

یکشنبه ۲۸/۱۰/۹۳ روز انجمن عکاسان ایران

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۱۵ گزاره نویسی در عکس های معاصر (کیارنگ علایی)

دوشنبه ۲۹/۱۰/۹۳ روز انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ مدیریت رنگ در عکاسی و چاپ (علی فاطمی)

 

 

 

 

شرایط شرکت در این کارگاه ها به شرح ذیل است:

  • متقاضیان به شرکت در این کلاس ها برای ثبت نام می توانند مبلغ کارگاه را به حساب اعلام شده ذیل واریز و یا تا ۲ ساعت قبل از شروع کارگاه آموزشی به دبیرخانه انجمن عکاسان ایران مستقر در دبیرخانه انجمن ها مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کارت در کلاس شرکت نمایند.
  • هزینه هر کارگاه برای متقاضیان مبلغ ۰۰۰/۴۵۰ ريال و برای اعضای انجمن های عکاسی ۰۰۰/۲۰۰ ريال است.
  • متقاضیان می‫توانند پس از واریز فوق برای شرکت در کارگاه، کارت ورود به جلسه را از دبیرخانه انجمن عکاسان ایران دریافت نمایند.
  • دارا بودن کارت معتبر برای اعضای انجمن ها الزامی است.
  • به همراه داشتن برگه واریز بانک الزامی است.
  • شماره حساب ۳۹۱۳۲۳۳۸ بانک تجارت شعبه محمودیه و کد ۳۹۱ بنام مسعود زنده روح کرمانی و سعید دستوری
  • تلفن دبیرخانه انجمن عکاسان ایران ۸۸۳۱۳۰۸۹
  • به تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه ها گواهی شرکت در کارگاه از سوی انجمن عکاسان ایران ارائه می شود.

مدیر کارگاه‫های آموزشی: یدالله ولی‫زاده ۰۹۱۲۱۴۹۶۶۵۹

 

 

10roz-picu

 

 

 

کارگاه مدیریت رنگ در عکاسی و چاپ طی یک روز توسط انجمن عکاسان ایران و حمایت شرکت کاله در روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای علی فاطمی برگزار خواهد شد.

علی فاطمی
موسس و صاحب ستودیو ۲۵، عکاس معماری و طبیعت، خود آموخته عکاسی. دارای تجربه طولانی در چاپ دیجیبال فاین آرت

۱- مدیریت رنگ در عکاسی دیجیتال:
استفاده از وایت بالانس
استفاده از چارت رنگی
استفاده و انتخاب فضای رنگی

۲- بهبود تکنییکها در عکاسی دیجیتال:
پایین اوردن لرزش دوربین
پایین اوردن نویز
بالا بردن گستره داینامیکی
انتخاب هدفمند لنر

۳- استفاده از کاغذ فاین آرت برای چاپ بهتر:
چگونه کاغذ بهتری انخاب کنیم
مشخصات کاغذ خوب
شناخت کاربردی مواد مختلف در انتخاب کاغذ

 

 

 

کارگاه نورپردازی استودیویی طی یک روز توسط انجمن عکاسان ایران و با حمایت شرکت نوین تجارت پارسیان نماینده رسمی محصولات Profoto و شرکت کاله در روز جمعه ۲۶ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای سعید دستوری برگزار خواهد شد.
سعید دستوری
متولد ۸ / خرداد /۱۳۲۸ تهران
لیسانسیه حقوق قضایی از دانشگاه تهران ۱۳۵۰- بازنشسته بانک ملی ایران ( معاون اداره حقوقی) ۱۳۸۵
گذراندن دوره عکاسی در کالج کامپتون کالیفرنیا ۱۳۵۵-۱۳۵۷
مدرس دانشگاه هنر
مدرس آموزشگاههای عکاسی مولتی ویژن (مردمک)- ایران- شرکت نفت ،
خانه عکاسان ایران- مؤسسه طبیعت- مؤسسه علمی و فرهنگی فرهنگ فیلم تهران
همکاری با مطبوعات در زمینه چاپ عکس، نقد و تحلیل عکس، نظریه های عکاسی و … ( آدینه – دنیای سخن- ادبستان- آفتاب امروز- مجله عکس- عکاسی خلاق- ابرار- جامعه سالم- همشهری و… )
سردبیر مجله عکاسی خلاق
داور مسابقات عکاسی داخلی و خارجی
برنده جایزه اول فستیوال کارسون کالیفرنیا
برنده جایزه اول اولین نمایشگاه ایرانگردی
تقدیر شده در اولین نمایشگاه حمایت از حیوانات
شرکت در نمایشگاه های گروهی عکاسی ایرانی وخارجی
مشاور حقوقی هیأت مؤسس انجمن عکاسان ایران از ابتدا تا اخذ مصوبه تشکیل انجمن از وزارت کشور
عضو هیأت مدیره انجمن عکاسان ایران

شرح کارگاه آموزشی
شناخت نور
انواع نور
استفاده از فلش و وسایل جانبی و اسامی و کاربرد آنها
فرمول فلش ( سینکرون- تعیین دیافراگم) – طریقه سنجش نور
چیدمان صحیح چراغ ها و نام های انها
کنترل رفلکس ها و سایه ها
اصطلاحات نورپردازی
برخورد نوربا سطوح مختلف و بازتاب نور
نورپردازی پرتره

 

 

کارگاه گزاره نویسی در عکس های معاصر طی یک روز توسط انجمن عکاسان ایران و حمایت شرکت کاله در روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای کیارنگ علایی برگزار خواهد شد.

کیارنگ علایی
نویسنده، عکاس و فیلمساز
• تالیفات: باد در یک خیابان مستقیم
• طبیعت زنده چند بانو
• پرسه در حوالی زندگی
• هایکو هرجا بخواهد می وزد
• مدرس عکاسی در مراکز آموزش عالی مشهد
• سردبیر فصلنامه عکس آبرنگ سردبیر نشریه اتحادیه عکاسان خراسان
• عضو هیات داوران یازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران
• دبیر بخش فیلم ششمین و هفتمین جشنواره فیلم وعکس خراسان رضوی
• دبیر جشنواره ملی عکس مشهد
• دبیر هشت دوره جشنواره عکس آماتوری آبرنگ و پنج دوره جشنواره عکس کودک و نوجوان آبرنگ
• حضور در بخش مسابقه جشنواره های عکس دام دام هند، اسمتویچ انگلیس، اورهان هولدینگ ترکیه، استروم اسلواکی، نمایشگاه عکس دیجیتال لوکزامبورگ
• دعوت به انجمن استعدادهای جوان برلین (Talent Campus)در سال ۲۰۰۶
• اخذ ۵ مدال از جشنواره های بین المللی فیلم برنو(جمهوری چک – ۱۹۹۷)، ملل (اتریش – ۱۹۹۸)، اتحادیه فیلمسازان آماتور جهان، یونیکا (لهستان – ۲۰۰۵)داکینو (رومانی- ۲۰۰۵) و ابنزه (اتریش – ۲۰۰۶)
• اولین دوسالانه عکس جهان اسلام، دهمین دوسالانه عکس ایران و

شرح کارگاه گزاره نویسی در عکاسی
در این کارگاه انواع شکل های همراهی متن با عکس به عنوان اطلاعات افزونه مورد بررسی قرار می گیرد. تعاریف و تمایزات کپشن، کات لاین، استیتمنت و اینترودیوس ارائه می شود در خصوص کاربردهای هر یک از این نوع زیرنویس، نمونه عکس ها و مجموعه هایی از عکاسی خبری تا عکاسی هنری به نمایش درخواهد آمد. اهمیت ایده، اهمیت عنوان گذاری و توجه به متن در حاشیه عکس ها در تاریخ عکاسی از جمله دیگر موضوعات این کارگاه است.

 

 

picu-Logoo-Hami

 

 

کارگاه از ایده تا اجرا در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی طی یک روز توسط انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و با حمایت شرکت نوین تجارت پارسیان نماینده رسمی محصولات Profoto و شرکت کاله در روز دوشنبه ۲۲ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای محمد کرور برگزار خواهد شد.

محمد کرور
محمدکرور متولد آذر ماه ۱۳۵۱ در تهران٬فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی٬
در حال حاضر مدیر عامل شرکت نورنگاری کرور ومعاون ارشد شرکت پیام گردان تهران (PGt) میباشد.
ایشان برنده جایزه اول مجموعه تصاویر تبلیغاتی در دهمین دوسالانه عکس ایران میباشد و یکی از اولین
عکاسان ایران است که پس از تسلط به عکاسی آنالوگ با قطع بزرگ و متوسط به تکنولوژی دیجیتال روی آورد.
وی با بهره برداری از آخرین دست آوردهای تکنولوژی و پژوهش در زمینه ایده پردازی خلاق در ساخت تصاویر تبلیغاتی ایران کارهای بسیار اثر بخشی انجام داده است.
به قول خودش: بیش از یک دهه است که تابلوهای تبلیغاتی ایران نمایشگاه کارهایم بوده است!
شرح ورک شاپ :
کار کارگاه همراه و در تعامل با شرکت کنندگان خواهد بود،به این صورت که در ابتدا یک برگه به شرکت کنندگان داده خواهد شد که در آن از آنها خواسته شده است که با ذکر نام و نام خانوادگی ابتدا یک شکل هندسی را بکشند، بعد از جمع آوری برگه ها به توضیح آن در شکل گیری تصور خواهیم پرداخت.
در قسمت دیگر برگه از آنها خواسته شده است که یک گزینه از سه گزینه سوژه اصلی(چای یا قهوه-موبایل-اینترنت به طور مثال) راانتخاب کنند و در همین قسمت نیز از آنها خواسته شده است که یکی از فضاهای زمستانی یا پاییزی و یکی از تمهای سرعت-آرامش-وقار-هیجان را نیز انخاب کنند.زمان در نظر گرفته شده از تحویل برگه ها تا جمع آوری ۱۰ دقیقه خواهد بود.
ضمن توضیح سریعی از ترسیم شکل هندسی و بهینه سازی تصور،به توضیحی از عکاسی و ابزار امروزی در خدمت تصاویر تبلیغاتی خواهیم پرداخت .با انتخاب ۲۰ برگه از شرکت کنندگان به صورت قرعه، از آنها خواسته خواهد شد که با توجه به گزینه هایی که بیشترین رای را آورده اند و بک گراندهایی که پیشتر از فضاهای زمستانی یا پاییزی انتخاب شده در ایده پردازی شرکت کنند که در پایان ۴۰ دقیقه یکی از بهترین ایده های قابل اجرا در فضای کارگاه انتخاب خواهد شد
یکی از افرادی که با من خواهد بود اسکچ ایده را خواهد زد.زمان تقریبی اسکچ ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود که در این زمان به پرسش شرکت کنندگان پاسخ داده خواهد شد.
ابتدا از شرکت کنندگان خواسته خواهد شد که در صورت تمایل به عنوان مدل (هنرپیشه) برای عکاسی روی سن بیایند،در صورت عدم تمایل آنان از مدلهای خودم که جزو مدعوین خودم خواهند بود استفاده خواهم کرد.
زمان تقریبی برای عکاسی ۲۰ دقیقه خواهد بود.
.بعد از عکاسی ضمن توضیح در نحوه برقراری ارتباط با مدل و بازی گرفتن از آن و راهنمایی به طرق دیگر انجام خلق یک تصویر فرصتی فراهم خواهد شد که عملیات فتوشاپ و نهایی سازی تصویر انجام شود
امیدوارم که در ۲ ساعت انجامش بدهم ،بی شک از هر فرصتی برای تدوین بهتر برنامه و فرایند محتوا استفاده خواهم کرد

 

 

کارگاه عکاسی مستند طی یک روز توسط انجمن عکاسان ایران و حمایت شرکت کاله در روز شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای محمد غفوری برگزار خواهد شد.

محمد غفوری
متولد ۱۳۳۶ تهران
کارشناس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا
کارشناسی ارشد رشته عکاسی از دانشگاه هنر
تدریس عکاسی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۶۹ تا کنون
تدریس عکاسی در دانشکده هنرهای زیبا از سال ۱۳۷۹ تا کنون
شرکت در ده‏ها نمایشگاه داخلی و خارجی
عضو شورای سیاستگذاری و هیأت انتخاب و داوری پنجمین دوسالانه ملی عکس،۱۳۷۲
عضو هیأت داوری چندین دوره جشنواره‏های انجمن سینمای جوانان
عکاسی از جبهه‏ها و مناطق جنگی
عضو هیأت مؤسس مجله عکس ۱۳۶۵ و همکاری با این نشریه ۱۳۶۵/۱۳۶۶
عضو هیأت مؤسس انجمن عکاسان تبلیغاتی ایران
آموزش عکاسی برای هنرستان‏های کشور
مؤلف کتاب عکاسی و لوح فشرده

شرح کارگاه عکاسی مستند
روزگاری عکس مهم ترین و باورپذیرترین نوع تصویر بود. همچون سندی به آن اعتماد کرده و براساس آن قضاوت می کردیم.
اما به تدریج و به دلایل گوناگون عکاسی مستند دستخوش تغییراتی گردید و در نیمه دوم قرن بیستم عکاسی بخشی از وظایفش را به تلویزیون محول کرد. در دهه ۶۰ میلادی دیدگاه های تازه ای در عکاسی مستند پا به عرصه نهاد و گونه هایی از عکس های مستند راهی موزه ها گردید.
سالهای پایانی قرن بیستم شاهد ظهور عکاسی دیجیتال بودیم و در سالهای آغازین هزاره سوم گامهای بزرگی در این عرصه برداشته شد و هم اینک هم ادامه دارد. این تحول تکنولوژیک، باعث تحولات شگرفی در دیدگاه ها و حضور عکس در زندگی ما گردید. امکانات وسیع و باور نکردنی در تهیه عکس و دخل وتصرف در آنها جنبه های اسنادی عکس را زیر سوال برده است. امروز در صحت بسیاری از چیزهایی که در عکس می بینیم شک می کنیم. ولی آیا عکاسی مستند جایگاه خود را از دست داده است؟
کارگاه عکاسی مستند سعی دارد مروری داشته باشد بر تاریخ و روند تغییرات این گونه از عکاسی و جایگاه عکاسی مستند.
در خلال این برنامه به بررسی و تحلیل یک پروژه دانشگاهی در حوزه عکاسی مستند خواهیم پرداخت، همچنین آثار هنرجویان شرکت کننده در کارگاه نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
شرکت کنندگان این کارگاه می توانند برای بحث در مورد آثارشان تعداد ۱۰ عکس را روز قبل از کارگاه به دبیرخانه تحویل که در زمان برگزاری در مورد آثارشان صحبت شود. (نام فایل می بایست نام عکاس و به ترتیب شماره باشد)

 

 

کارگاه عکاسی تخصصی مواد غذایی طی یک روز توسط انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و با حمایت شرکت نوین تجارت پارسیان نماینده رسمی محصولات Profoto و شرکت کاله در روز دوشنبه ۲۲ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای شهرام جعفری برگزار خواهد شد.
شهرام ابراهيمي جعفري
متولد فروردين ۱۳۴۸
فارغ التحصيل رشته شيمي كاربردي از دانشگاه ازاد ۱۳۷۱
آغاز فعاليت هنري در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ۱۳۶۸
آغاز فعاليت عكاسي تبليغاتي ۱۳۷۰
مسئول و عكاس خبري روابط عمومي كل وزارت نيرو ۱۳۷۸-۱۳۸۰
همكاري با شركتهاي : يك ويك , شيرآلات فراسو , شيرآلات شيبه , شير آلات قهرمان , شير آﻻت ايران نويد , شيرآلات بهريزان صنعت , سامسونگ موبايل , فراسو الكترونيك , هاردستون ,‌لوازم آشپزخانه بنتاتي ,‌شركت ليندو , ساعت فلكا سوئيس , شركت تكدانه , تبريز كن , آب معدني دماوند , آب معدني پلور , چرم مشهد , فرولي , فرش مشهد ,فديشه , ساويز , آناتا ,‌ آشنا ,‌گرجي , ويتانا , سوهان ساعدي نيا ,‌ ماي , عطر بيك , خودكار بيك , شكلي , كره تهران , كاله , ليوار , باريكو ,چيني زرين ايران , پمينا , ايده آل پلاستيك , صنايع غذايي جواهري , كيش چوب , نان مزرعه و …
مجموعه رستورانهاي بوف , شيلا , باگت , نيك , منصوريان , لاوانسي , ناندوز, هور, ديوان و …
نشريات ساناز و سانيا, سفره ايراني , قناد باشي , كيك و شيريني , نوشيدني ها , كدبانو و …
مجموعه كتاب هاي پانيذ شامل : آشپزي سنتي و مدرن ۱۳۸۸ ـ شيريني هاي سنتي ۱۳۹۰ ـ سفره آرايي ۱۳۹۱ ـ آشپزي مدرن ۱۳۹۲
برگزيده شدن كتاب شيريني هاي سنتي در جشنواره كتابهاي نفيس بخاطر عكاسي و گرافيك در سال ۱۳۹۱
جشنواره تورنتو ۲۰۱۰
نمايشگاه گروهي قرقيزستان ۲۰۱۱
جشنواره ال ثاني قطر ۲۰۱۳

شرح برنامه كارگاه عكاسي

١خوش آمد گويي به حاضران و معرفي اعضاي گروه
٢ توضيح در مورد عكاسي مورد نظر و ارايه برنامه كارگاه
شامل معرفي خوراك مورد نظر باقلا پلو
تاريخچه مختصر در مورد آن غذا
نوع جمع آوري اطلاعات
تنظيم نوع سفارش آيا آماده سازي غذا به تيم عكاسي مربوط ميشود يا خير اگر غذا ازطرف سفارش دهنده ارسال ميشود چه نكاتي بايد رعايت شود
آيا سفارش يا هدف عكاسي خود غذا است يا اين غذا نتيجه استفاده يا يكي از كاربردهاي محصول هدف ديگري است با ذكرمثال ( باقلا منجمد شويد خشك برنج توليدكننده روغن و……..)
٣ شروع چيدمان صحنه عكس انتخاب بكراند انتخاب ظروف و لوازم صحنه انخاب دسر يا پيش غذا يا مواد غذايي ديگري با اين خوراك سرو ميشوند
٤ نور پردازي اصلي ظروف و صحنه عكس گرفتن چند فريم ( تصوير از ظروف خالي ) تجسم اوليه نور
٥ مخلوط كردن مواد اوليه آماده سازي اوليه مواد چيدمان اوليه بشقاب
٦ گرفتن يك عكس بررسي كادر و نور
٧ چيدمان كل لوازم صحنه گرم كردن غذا چرب كردن رتوش غذا در صحنه اصلي ( برداشتن اضافات برنج يا مرغ يا اضافه كم كردن اضافه كردن زعفران ……..)
٨ تصوير نهايي و بررسي كل تصوير و ارايه آن
٩ پرسش و پاسخ

 

کارگاه عکاسی معماری طی یک روز توسط انجمن عکاسان ایران و با حمایت شرکت نوین تجارت پارسیان نماینده رسمی محصولات Cambo و شرکت کاله در روز جمعه ۲۶ دیماه ۱۳۹۳ از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران با مدرسی آقای دکتر سیمون آیوازیان و صادق میری برگزار خواهد شد.

سیمون آیوازیان
در سال ۱۳۲۳ در بندر انزلی متولد شد . نقاشی، موسیقی و عکاسی را به صورت خود آموز از کودکی آغاز نمود. با اتمام دوره دبیرستان وارد رشته معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و پس از اتمام دوره دانشگاهی به عنوان عضو هیات علمی به استخدام دانشگاه تهران در آمد، پس از چند سال تدریس جهت ادامه تحصیل عازم فرانسه شد و مدرک دکترای خود را در رشته معماری و باستان شناسی از دانشگاه سوربون پاریس دریافت کرد و مجددا” در دانشگاه تهران به تدریس رشته معماری و در کنار آن عکاسی و موسیقی پرداخت و بالاخره پس از طی مدارج علمی مقام استادی را کسب نمود.
آیوازیان در سال ۱۳۸۴، چنگ زرین جشنواره فجر وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی را در زمینه موسیقی دریافت کرد. او طی دوره دانشگاه همه ساله به عنوان بهترین گیتار کلاسیک در مسابقات کشوری انتخاب می شد و تا ۱۳۵۴ کنسرت های متعددی برگزار کرد، از آن تاریخ به بعد نوازندگی را کنار گذاشت و فعالیبش را در این زمینه صرفا معطوف به پژوهش و تدریس کرد . در سال ۱۳۸۵ کتای (( از فرم تا مکان)) او که ترجمه و تالیفی است ار نحوه نگرش به مبانی معماری در غرب و مقایسه آن با شرق، از طرف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از هفت کتاب منتخب سال ۸۳ معرفی و به دریافت جایزه و تقدیر نایل گردید. از آیوازیان تا کنون نمایشگاه های متعدد انفرادی و جمعی در زمینه آبرنگ و عکاسی برگزار گردیده است.

 

 

 

صادق میری
هفده سال سن داشتم که با مرحوم نیکول فریدنی آشنا شدم. گرایش به نوع عکاسی نیکول، رفته رفته من را به سوی عکاسی با مضامین مستند و بومی کشاند و از آنجا که اجداد من همه در صنعت و تجارت هنری به نام فرش بافی حضور داشتند من نیز با ابزار دوربین و علاقه ای که به این هنر ایرانی داشتم به سراغ این موضوع رفتم و امروز از هنر صنعتی فرش بافی مردمان: آذربایجان، کردستان، فارس، فارس، همدان و جمعی از عشایر و … دارای کامل ترین مجموعه تصویری هستم. در سال ۱۳۵۶ تهران را به مقصد سوئد ترک کردم و پس از تحصیل در مدرسه عکاسی استکهلم، از آنجا فارغ‫التحصیل شدم.‬
شرح کارگاه آموزشی
-تعریف عکاسی معماری و شناخت آن
-بررسی فنی و هنری عکاسی معماری
-ابزار شناسی در عکاسی معماری, نمایش زنده دوربین های لارج فرمت(ویو کمرا) مدیوم فرمت و SLR مخصوص این نوع از عکاسی
-عوامل موثر در چگونگی به وجود آمدن یک عکس خوب در فضاهای معماری (رعایت اصول و بر حذر بودن از فاکتورهای نا مناسب)
-اصلاح صحیح پرسپکتیو در عکاسی معماری قبل و بعد از عکاسی
-نمایش عکسهای زیبای معماری

 



, , , , , , , , , ,

دیدگاه های شما

بدون دیـدگــاه